Οι διαφωνίες, αλλά και οι καβγάδες, ανάμεσα σε εσάς και το παιδί, αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι του να είσαι γονιός. Όσο τα παιδιά μεγαλώνουν, θέλουν να επιβάλλουν την ανεξαρτησία τους, με αποτέλεσμα να γίνονται ανυπάκουα και να μην σας σέβονται όσο παλιά. Τις στιγμές εκείνες, είναι αναπόφευκτο να θυμώσετε και να πείτε πράγματα χωρίς να τα έχετε σκεφτεί ιδιαίτερα. Τις παρακάτω φράσεις, όμως, θα πρέπει πάση θυσία να αποφύγετε, αν δεν θέλετε να πληγώσετε βαθιά το παιδί σας.
Κυριακή 22 Φεβρουαρίου 2015
Τρίτη 17 Φεβρουαρίου 2015
Γιατί οι γονείς πληγώνουν τόσο βαθειά;
Η μητρική αγάπη θεωρείται αυτονόητο συναίσθημα αλλά αντικειμενικά δεν είναι. Τα παιδιά δεν είναι τα ιδανικά παιδιά της φαντασίας μας . Όπως επίσης και οι μητέρες δεν μοιάζουν μ αυτές που περιγράφουν τα ποιήματα. Ο μύθος της μητρότητας – όπως κάθε μύθος – είναι απλουστευμένος και απλοποιημένος. Όλοι μας έχουμε βιώσει την κατάρριψη αυτού του μύθου στην παιδική μας ηλικία, αλλά μεγαλώνοντας όλοι θέλουμε ν’ αποδείξουμε ότι εμείς θα τον επαληθεύσουμε ως γονείς. Μοιάζει να υπάρχει μια συλλογική πεποίθηση ότι όταν μια γυναίκα γίνεται μητέρα – μεταμορφώνεται σε καθαγιασμένο πλάσμα. Όσοι έχουν μπει στη διαδικασία να δουλέψουν θεραπευτικά με τον εαυτό τους, γνωρίζουν ότι το είδος και η ποιότητα της αγάπης που έχουμε εισπράξει ως παιδιά, αυτό είναι που μπορούμε να προσφέρουμε ως γονείς.
Τρίτη 30 Δεκεμβρίου 2014
Αφήνετε τα παιδιά σας να πλήττουν;
Οι γενιές του ’60 και του ‘70 έχουμε βιώσει την πλήξη στο πετσί μας, όταν ήμαστε παιδιά. Ιδίως τα καλοκαίρια, όταν το απομεσήμερο οι γονείς επέβαλαν σιωπητήριο σε όλα τα σπίτια και οι δρόμοι καμίνια, ήμασταν φυλακισμένοι στα δωμάτια μας και ο χρόνος κυλούσε βασανιστικά αργά. «Βρείτε κάτι να κάνετε ήσυχα» μας έλεγαν και ήταν διαταγή.
Πέμπτη 18 Δεκεμβρίου 2014
Το συγκινητικό γράμμα μιας μητέρας στη μητριά της κόρης της
Το παρακάτω γράμμα θέλησα να το αναδημοσιεύσω καθώς αντικατοπτρίζει αυτά που πιστεύω όσον αφορά στο μεγάλωμα των παιδιών όταν οι γονείς αποφασίζουν να ζήσουν χωριστά. Είναι ένα κείμενο που θα μπορούσα να γράψω πάνω σε αυτό το θέμα (πρόσφατα παρακολούθησα την εξαιρετική ταινία "Stepmom"), αλλά πιστεύω ότι αυτή η μητέρα τα λέει καλύτερα...
Σάββατο 13 Δεκεμβρίου 2014
Γιατί οι γονείς πληγώνουν τόσο βαθιά;
Η μητρική αγάπη θεωρείται αυτονόητο συναίσθημα αλλά αντικειμενικά δεν είναι.
Τα παιδιά δεν είναι τα ιδανικά παιδιά της φαντασίας μας . Όπως επίσης και οι μητέρες δεν μοιάζουν μ αυτές που περιγράφουν τα ποιήματα.
Τα παιδιά δεν είναι τα ιδανικά παιδιά της φαντασίας μας . Όπως επίσης και οι μητέρες δεν μοιάζουν μ αυτές που περιγράφουν τα ποιήματα.
Τετάρτη 10 Δεκεμβρίου 2014
Αντίγραψε τα 5 μυστικά των δασκάλων, που θα κάνουν το παιδί σου "αρνάκι"!
Σας έχει τύχει ποτέ να μπείτε σε μια τάξη και να παρατηρήσετε όλα τα κεφαλάκια να είναι σκυμμένα στις εργασίες τους; Τότε είναι η στιγμή που αναρωτιέστε πώς καταφέρνουν οι δάσκαλοι να βάλουν σε τάξη μια ολόκληρη αίθουσα μαθητών, όταν εσείς δεν μπορείτε να κρατήσετε υπό έλεγχο μόνο το παιδί σας! Οι καλύτεροι δάσκαλοι έχουν μικρά μυστικά που μετατρέπουν τους άτακτους μαθητές σε «αρνάκια» στα χέρια τους. Διαβάστε παρακάτω ποια είναι αυτά, ώστε να έχετε τα ίδια αποτελέσματα και στο σπίτι σας:
Τρίτη 9 Δεκεμβρίου 2014
Δείτε το αλλιώς
Στη ζωή μας υπάρχουν πράγματι πολλά που μας στενοχωρούν και μας θυμώνουν και που είναι δύσκολο να αγνοήσουμε. Τι θα λέγατε αν αντ’ αυτών εστιάζαμε στα ωραία πράγματα που μας συμβαίνουν, όπως είναι οι φίλοι, τα όσα καταφέραμε, αλλά και τα όσα προσφέραμε στους άλλους;
Πώς θα σας φαινόταν αν αύριο το πρωί, όταν θα μπείτε στο αυτοκίνητό σας και θα μπλέξετε στην κίνηση, θα ενοχληθείτε από τους λόφους με τα σκουπίδια στην άκρη του δρόμου και θα εκνευριστείτε με τον ανάγωγο οδηγό που σας παίρνει τη σειρά στο φανάρι, αντί να χαλάσετε τη διάθεσή σας με όλα αυτά που σας συμβαίνουν, βάζατε το αγαπημένο σας CD να παίζει και το απολαμβάνατε;
Πώς θα σας φαινόταν αν αύριο το πρωί, όταν θα μπείτε στο αυτοκίνητό σας και θα μπλέξετε στην κίνηση, θα ενοχληθείτε από τους λόφους με τα σκουπίδια στην άκρη του δρόμου και θα εκνευριστείτε με τον ανάγωγο οδηγό που σας παίρνει τη σειρά στο φανάρι, αντί να χαλάσετε τη διάθεσή σας με όλα αυτά που σας συμβαίνουν, βάζατε το αγαπημένο σας CD να παίζει και το απολαμβάνατε;
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)