Τρίτη 25 Μαρτίου 2014

Το πεπρωμένο φυγείν αδύνατο;

Πολλές φορές έχουμε ακούσει τις εκφράσεις "Το πεπρωμένο φυγείν αδύνατο", ή "Αυτό του είχε γραμμένο", ή "Στη ζωή του ήταν τυχερός/άτυχος", ή "Αυτή ήταν η μοίρα του" και πολλά άλλα. Τι από όλα αυτά ισχύει τελικά; Μάλλον δεν ξέρουμε γιατί δεν είμαστε... Θεοί. Είμαστε άνθρωποι και γι' αυτό κάνουμε εκτιμήσεις. Ή μάλλον παραθέτουμε τη γνώμη μας. Έτσι και γω, πήρα την... ηλεκτρονική μου πένα και άρχισα να γράφω.
Δική μου γνώμη είναι ότι
δεν υπάρχει τύχη παρά μόνο πεπρωμένο, μοίρα δηλαδή. Ότι είναι να γίνει θα γίνει, που λέμε. Δηλαδή ήρθαμε σε αυτό τον μάταιο κόσμο για να ικανοποιήσουμε τη ματαιοδοξία μας και να περπατήσουμε σε ένα προκαθορισμένο κύκλο. Παίζουμε σε ένα ματς στημένο που λέμε και οι ποδοσφαιρικοί.
Ορισμένοι που θα αντικρούσουν την άποψη της οποίας είμαι θιασώτης, θα πούνε κάτι του στυλ "εμένα οι μοίρα μου ήταν να πάω λόγου χάρη στην Αγγλία, αλλά εγώ για να την αλλάξω πήγα λχ στη Γαλλία". Εγώ θα πω ότι και σε αυτή τη περίπτωση η μοίρα του έλεγε ότι θα σκεφτεί όλο αυτό το πράγμα και θα πράξει αυτό που έπραξε. Η σκέψη αυτή ίσως φανεί φαύλος κύκλος σε κάποιους αναγνώστες... Τη γνώμη μου λέω κι εγώ :-)  Εις το επανιδείν!

Υ.Γ Ευχαριστώ για τον χώρο και εύχομαι το μπλογκ να είναι καλοτάξιδο γιατί έχει φτιαχτεί με μεράκι από έναν εξαιρετικό άνθρωπο. Πάντα δίπλα σου...

Νίκος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου